Laat het avontuur maar beginnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lisanne Metsers - WaarBenJij.nu Laat het avontuur maar beginnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lisanne Metsers - WaarBenJij.nu

Laat het avontuur maar beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

12 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Het is bijna zover, nog maar een paar dagen en dan zal mijn avontuur in Indonesië van start gaan. Bizar dat iets waar je zolang van hebt gedroomd, ineens zo dichtbij komt. Er zijn veel mensen die me vragen of ik het spannend of eng vind, maar eigenlijk voel ik alleen maar blijdschap als ik denk aan wat er allemaal gaat komen. Nieuwe mensen ontmoeten, mooie natuurwonderen bekijken en een kijkje mogen nemen in het leven, de religie en de cultuur van de mensen die daar wonen.

Op 15 juli vertrek ik om 20:45 vanaf Schiphol, waar ik ook voor het eerst mijn reisgenoten zal ontmoeten. We vliegen in ongeveer 17 uur naar Jakarta, waar we op 16 juli om 17:25 lokale tijd aankomen. Om 19:45 vertrekt onze vlucht naar eindbestemming Medan op Sumatra waar we om 22:10 zullen landen. Tijdens mijn reis bezoek ik Sumatra, Java en Bali.

Ik zal jullie via deze weg op de hoogte houden van de dingen die ik tijdens deze reis ga zien, horen en ervaren!

Laat het avontuur maar beginnen!

  • 12 Juli 2016 - 12:33

    Noor:

    Hè Lisanne.

    Het is een tijdje geleden dat wel elkaar gesproken hebben. Maar ik wil je veel plezier, succes en genot wensen bij deze mooie droomreis. Geniet ervan want je verdient het.

    Groetjes Noor

  • 12 Juli 2016 - 14:23

    Wendy:

    Hey lieve zus,

    Wauwww wat een stap en wat komt het ineens dichtbij. Ik ben zo ontzettend blij voor je en gun je alle geluk van de wereld! Ik ga je missen, maar verheug me nu al op alle mooie verhalen.
    Je verdient het meisje, eindelijk je dromen achterna.

    Liefs en een dikke knuffel van je zus -X-

  • 12 Juli 2016 - 15:15

    Gerdie:

    Lieve Lisanne,

    Een lang gekoesterde reis gaat eindelijk werkelijkheid worden. Ik hoop dat het een unieke ervaring word, die je de rest van je leven met je meedraagt. Ik gun het je met heel mijn hart.
    Je verdient het, kanjer!

    Liefs en een dikke kus van je moeder!!!

  • 12 Juli 2016 - 20:26

    Dia:

    Over een paar dagen ga je de reis van je dromen maken! Ik hoop dat het wordt wat je er van verwacht. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het heel bijzonder is daar!
    Ik ga je volgen en ik denk met mij velen! Geniet ervan en maak veel foto's zodat ook wij ervan kunnen genieten!
    Liefs van je "tweede moeder"

  • 15 Juli 2016 - 19:28

    Kobi:

    Lieve Lis
    Super dat je je hart gaat volgen en je droomreis gaat maken. De wereld ligt open voor je en ga deze bewonderen. Een hele mooie reis toegewenst en ik ga je zeker volgen.
    Dikke kus en liefs van je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 12 Juli 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 2701

Voorgaande reizen:

15 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Rondreis door Indonesië

Landen bezocht: